Ofte Stillede Spørgsmål

Hvis jeg sletter min bruger, bliver mit abonnement så også slettet?

Ja når du sletter din bruger, så bliver dit abonnement selvfølgelig helt automatisk opsagt.

Kan jeg leje/købe en bolig igennem minlejebolig.dk?

Nej det kan du desværre ikke. Vi er et mellemled mellem udlejer og vores medlemmer, hvor vi hjælper vores medlemmer med at skabe et overblik over alle de lejligheder i DK der er ledige nu, eller bliver det i nærmeste fremtid.

Hvorfor kan jeg ikke bruge min infopakke når jeg har betalt?

Start evt med at tjekke om du er logget ind med facebook eller manuelt, og prøv så den modsatte af det du allerede har prøvet. Når du opretter en bruger manuelt, kan du ikke logge ind med facebook og omvendt. Du kan også selv tjekke om du har fået oprettet en boligagent frem for en infopakke. Hvis du stadig ikke kan bruge din infopakke, så kan du altid ringe eller skrive til os, og vi vil forsøge at svare hurtigst muligt :-)

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Det er meget enkelt at opsige dit abonnement, uanset om det er en infopakke eller en boligagent du har oprettet. På computeren: Du skal logge ind på vores hjemmeside. Du kan se du er logget ind, når dit navn står oppe i højre hjørne. Tryk på dit navn, og du kommer ind under din konto. I venstre kolonne står der "infopakker" og "boligagenter" Tryk på det abonnement du har oprettet. Når du har trykket på den, så er der en oversigt over dit abonnement, og der står "opsig" til højre. Tryk på den, og du vil modtage en mail om at den er opsagt. På din telefon: Du logger ind som du plejer, og trykker på menuen. Du scroller lidt ned indtil du kan se der står “abonnementer”. Tryk på det abonnement du har oprettet. Når du har trykket på den, så er der oversigt over dit abonnement, og der står "opsig" til højre. Tryk på den, og du vil modtage en mail om at den er opsagt.

Hvad er forskellen på en boligagent og en infopakke?

Med en infopakke kan du få kontakt med alle de udlejere du ønsker med det samme. Vi oplever ofte, at de medlemmer der er aktive på vores hjemmeside, og på Facebook har størst glæde af denne pakke. Vores boligagent er en agent, hvor du kan skrive dine ønsker op for en fremtidig bolig. Når der kommer en bolig ind der matcher dine behov, får du en mail med link direkte til boligen. Det er ofte de medlemmer som har lidt længere tid til at søge efter en bolig, og som ikke er så aktive på hjemmesiden der har stor glæde af denne agent.

Er det smart både at have en boligagent og en infopakke?

Både og. Hvis du ikke har så travlt med finde en bolig, så vil vi anbefale at oprette en boligagent, og hvis du så finder en bolig indenfor den første uge, som du gerne vil have kontakt til, så opret da en infopakke, og opsig den igen inden de første 5 dage er gået. Efter en uge, fungerer boligagenten både som boligagent og som infopakke, så der er det ikke nødvendigt med begge dele.

Hvis jeg ikke skal bruge min infopakke mere, kan jeg så få mine penge retur?

Nej desværre. Hvis din infopakke allerede er blevet fornyet, så kan vi desværre ikke refundere pengene, heller ikke selvom det kun er en time for sent. Når du går ind under dine kontoindstillinger, står der både dato og klokkeslæt for fornyelse af abonnement, og hvis den ikke er opsagt inden, så kan vi desværre ikke refundere pengene. Selvom du opsiger dit abonnement, uanset om det er infopakken eller boligagenten, så kan du altid bruge den i den resterende periode du allerede har betalt for.